Podrobněji o akci

12.01.2014 11:47

Protože v termínovce PZL zeje skoro měsíční díra, rozhodl jsem se uspořádat tuhle akci.

A jelikož jsem především cyklista a závodů v MTBO v zimní sezóně je oproti běhům naprosté minimum, bude závod charakterem trati přizpůsoben právě MTBO.

To ovšem neznamená, že by snad akce nebyla vhodná pro běžce. Právě naopak: protože bude použita mapa pro MTBO, mohou na běžce, kteří se budou většinou pohybovat mimo cesty, čekat mnohá překvapení.............

Je to sice moje nová mapa ve stavu z léta 2013 s částečnou revizí v lednu 2014, ale porosty ve větší vzdálenosti od cest nejsou zmapovány nijak detailně, protože bikeři tam nemají co dělat.

Protože jsem na tom časově dost mizerně a nemám čas sbírat hned po závodě kontroly, budou použity netradiční, jednorázové, 100% rozložitelné kontroly, jejichž případné zbytky někdy později sesbírám.

Z charakteru kontrol vyplývá, že "ražení" bude formou opisování písmen do průkazky, proto si sebou přineste psací náčiní.

Pokud by se mi včas přihlásil nějaký dobrovolník, který bude ochoten kontroly sesbírat, klidně můžu místo pomerančů pověsit fáborky s voskovkami.